Egy szuper nap Budapesten!

2017.04.10 13:39

Március utolsó napján ellátogattunk iskolatársaimmal Magyarország fővárosába, Budapestre.

Az izgalommal teli utazásunk első pontja a város legismertebb műemléke, a Halászbástya megtekintése volt, mely a budai várban található. A kilátóteraszról kitekintve megcsodálhattuk Budapest páratlan panorámáját, köztük az Országház épületét. A vár udvarán belül láthattuk még a Mátyás templomot. Sok fotót készítettünk, így megörökítve minden látványosságot. Innen az Aréna Plázába folytattuk kirándulásunkat, ahol mindenki kedvére megebédelhetett. Mi a McDonalds -ot választottuk. Tele hassal indultunk az IMAX 3D - s moziba megnézni a Szépség és a Szörnyeteg mesefilmet. A vászon óriási! 24m széles, 18m magas, mint egy 6 emeletes ház! A mesefilm nagyon jó és megható is volt egyben.Ezután csoportokra szétválva körbejárhattuk a Plázában lévő üzleteket. Shoppingolás közben néhányan összefutottunk Csecse Attila magyar youtuberrel is, aki szívesen készített velünk szelfit.

Az élményekben gazdag nap után elindultunk hazafelé. Bár kissé fáradtan, de jókedvűen telt az utunk.

Köszönjük mindannyian a lehetőséget és az eseménydús napot.

Reméljük, hogy máskor is részt vehetünk egy ilyen csúcsszuper, közös kiránduláson!

Szabó Kevin, 6. osztályos tanuló

Vissza

Keresés

© 2011 Minden jog fenntartva.